Лятно настроение с Бо

Обичам да мисля за своя блог като за едно малко прозорче, от което може да се насладите на необичайни цветове и пейзажи, да почувствате игривата тръпка на бягството от ежедневието и да усетите горещия полъх на лятото. Ще ми се да ви дам възможност да надникнете и от прозорчетата на други хора, за да усетите колко необикновени, разнолики и пъстри гледки се разкриват от тях. На вашето внимание представям моята талантлива и усмихната приятелка Бо, с която ще си говорим за музиката като начин на живот и живота като музика, за да ви заредим с енергия, емоция и настроение в унисон с жарките слънчеви лъчи:

Какво е “Бо”?

Бо е малка дума, зад която се крие малко, пораснало момиче с големи мечти.
Бо е галено за Боряна и събира в себе си много позитивна енергия и усмивки.
Бо ми отива!

Как възприемаш музиката?

Музиката е усещане за живот. Това е нещото, което ми помага да се преборя със сивото ежедневие. От музиката черпя вдъхновение и позитивен заряд.

Какво обичаш да слушаш по принцип и с какво си заредила плейъра си напоследък?

Плейърът ми е пълен с drum&bass, dubstep, hip hop, дори  grime. Напоследък много се увличам по всичко, произлизащо от UK.

Разкажи за двата си сингъла “Colors” и “IRIE”, които читателите на блога ще имат удоволствието да чуят! Как се стигна до тяхното създаване?

Colors  е песен с видео, което излезе миналата есен. Представлява модерен pop и dubstep fusion. Успя приятно да изненада и зарадва българските зрители като им показа нещо по-ново и разчупено като звук и визия. Без особен PR, песента сама достигна многобройна публика и медиен интерес.

IRIE  е песен за позитивните вибрации. Съставена изцяло от позитивни мисли, чувства и експресионизми. Представлява лек drum&bass, придружен от закачлив тромпет.

IRIE е щастие
IRIE е хармония
IRIE е любов
IRIE  е моята формула, с която споделям начини – как да останем позитивни, без значение колко мрачен и изпълнен с трудности е заобикалящия ни свят.
Just keep it IRIE!
И двата сингъла са записани в XPRSN студио, обработени са от Апостол Найденов –  NoWallz, а лириките са мое производство. Радвам се, че мога да спомена мислите и чувствата си чрез музиката, която правя. Това е неповторимо усещане!

Colors се роди като мелодия и идея, докато се прибирах от работа в един пролетен ден с автобус 214, след което последва инструментал и запис.

IRIE беше резултат от една моя идея за написване на текст, който да въздейства на настроението на слушателите в позитивна насока. Исках да е нещо простичко написано, но с много смисъл. Щеше ми се да докосне този, който го слуша и да му инжектира доза позитивна енергия.

С какво се занимаваш, когато не си на сцената?

Работя в голяма компания за немски клиент. Всеки ден отивам с желание и усмивка към офиса. Атмосферата на работа и колегите ми са много приятни. Радвам се, че попаднах на точната работа за мен. Тук намирам удовлетворение и място за професионално развитие.

Как съчетаваш едното с другото?

Много хора смятат работата в офис за твърде сива и скучна. Аз обаче намирам нещо привлекателно, понеже именно това ежедневие ме провокира да търся уединение, разнообразие и творчески полет извън него. Затова извън работа творческият ми порив неминуемо избухва.  Вдъхновявам се, пиша текстове, хрумват ми мелодии, хиляди идеи, които нямат търпение да бъдат материализирани във формата на песен.

Би ли искала да превърнеш музиката в нещо повече от хоби?

Всички хора обичат да лепват етикети:
“Това ти е „само” хоби!”
“Това ти е  работата!”
Помня как майка ми преди време наблегна върху думите:
“Музиката ти е хубава, но е „само” хоби нали?”
Страхуваше се да не остана гладен БГ музикант.
Аз възприемам музиката си като „работохоби” т. е.  нещо като хоби, но по-сериозно – като работа, защото за да поддържаш такова хоби трябва да работиш здраво.
Надявам се никога да не се превърне в  „just a job”; т.е. да изгубя желание и да го приема като задължение. Не ми се вярва!

Какво ще правиш това лято?

Лятото е време за почивка. Ще отида на моренце и ще събирам сладки спомени и вдъхновения в кутия с мидени черупки.

Планираш ли някакви интересни участия и проекти в близко бъдеще?

Да, в момента подготвям нова песен в XPRSN студио.  NoWallz е сътворил невроятен инструментал, който само чака да запиша вокал. Надявам се да снимаме и видео. Нямам търпение!

Как се виждаш след 5 години?

Виждам се усмихната до ушите.

Няколко финални думи за читателите на блога?

Благодаря Ви, че геройски издържахте тези откровени редове.
Пожелавам ви да се усмихвате повече и да се радвате на малките неща!

Страницата на Бо във Facebook

Още много песни на Бо