Здравейте и добре дошли!

Първо искам да те поздравя с добре дошъл/дошла и да пожелая и на двама ни да се срещаме често тук!

Отдавна исках да създам този блог, но както обикновено се случва, нещата в крайна сметка се развиха внезапно и спонтанно. Щом четеш тези редове, а аз държа да наминаваш честичко, ще ти кажа какво ще направи този блог специален:

  1. Това е мястото, където ще се почувстваш уютно! Фокусът на моя блог ще е върху всичко що прави света пъстър, сочен и красив, тук често ще си говорим за изкуството и фантазията като усет и начин на живот.
  2. Не изпълнявам ничии поръчки и интереси. Никога не гледам през черни или розови очила. Не търпя проповедниците и конформистите, но още по-малко понасям глупостта и простотията – ще се постарая на тези страници да НЕ намериш и от двете
  3. Радвам се, че си тук! Мнението ти, дори и различно, е важно за мен и искам да го споделиш с всички нас. Нека не бъдем пасивни и мързеливи в един свят, който ни дава толкова много свобода и възможности!

Ако и ти, като мен, считаш горните три причини за основателен повод да посещаваш блога ми, добави го към любимите си отметки и ме навестявай често!